در حال بارگزاری، لطفا اندکی صبر کنید...

بازگشت کالا

تضمین بازگشت کالا

سلام مشتری گرامی ، به خانواده عظیم " فپس " خوش آمدی .

" فپس " به دلیل داشتن سرورانی همچون شما به خود می بالد و با افتخار آماده خدمتگزاری خالصانه به شما عزیزان می باشد .

" فپس " با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه تامین نیازهای مهم شما عزیزان از طریق روشهای مدرن فروش و توزیع ، با فعال سازی این فروشگاه ، خدمت دیگری را جهت افزایش رفاه و رضایتمندی مشتریان خود ارائه کرده است .

بازگشت کالا در " فپس " کاملا رایگان است

بدون هیچ هزینه ای و به هر دلیلی ، در صورت عدم رضایت شما عزیز گرانقدر ،  تا  10  روز فرصت دارید سفارش خود را مرجوع فرمایید.
بازگشت سفارش کاملا رایگان می باشد .

شرایط  بازگشت کالا   :

شما مشتری عزیز می‌تونید برای بازگشت کالا از دو طریق در ثبت برگشتی خود اقدام نمائید  :
مراحل ثبت برگشتی در سایت " فپس " :

لازم به ذکر است وجه پرداخت شده توسط مشتری ، برای تهران ظرف 3  تا  5 روز کاری  و برای شهرستان‌ها پس از ورود به انبار " فپس " الی 8 روز کاری عودت وجه صورت خواهد گرفت . ( زمان ورود به انبار جهت شهرستان‌ها همانند زمان ارسال کالا می‌باشد (

" فپس "  برای مشتریانی که کالای خود را با پست ارسال می نمایند حداکثر 10 هزار تومان هزینه برگشت کالا پس از ارسال تصویر از رسید پستی خود به آدرس ایمیل : support@Fops.ir  به مبلغ عودت وجه مشتریان اضافه خواهد کرد.

بازگشت محصول به یکی از دلایل زیر و با رعایت شرایط هر کدام از ویژگی‌ها امکانپذیر می‌باشد 

ردیف

دلیل عودت

شرایط عودت

1

نقص کالا ( کالاهای غیر الکترونیک )

دارا بودن بسته بندی اصلی ، کنده نشدن اتیکت کالا ، نگرفتن بوی عطر و ادکلن ، نداشتن ایراد ظاهری  ( ارسال 2 عکس از کالای آسیب دیده  و مشخص نمودن نوع ایراد به آدرس ایمیل :  Support@Fops.ir  

2

مورد پسند نبودن

دارا بودن بسته بندی اصلی ، کنده نشدن اتیکت کالا ، نگرفتن بوی عطر و ادکلن جهت کالای پوشاک ، نداشتن ایراد ظاهری

3

مغایرت کالا با توضیحات و یاعکس سایت

دارا بودن بسته بندی اصلی ، کنده نشدن اتیکت کالا ، نگرفتن بوی عطر و ادکلن ارسال 2 عکس از کالای  مغایر و مشخص نمودن نوع مغایرت به آدرس ایمیل :  Support@Fops.ir  

4

سایز نامناسب ( جهت پوشاک  (

دارا بودن بسته بندی اصلی با تمامی ملحقات ، کنده نشدن اتیکت کالا ، نگرفتن بوی عطر/ادکلن ، بوی بدن ، نداشتن ایراد ظاهری

5

نقص کارکردی( کالاهای الکترونیک  (

دارا بودن بسته بندی اصلی و مشخص نمودن نوع ایراد

کالای بهداشتی  از قبیل : کالای خواب و حمام – لباس زیر– محصولات آرایشی و بهداشتی- عطر و ادکلن ، با توجه به ماهیت خود امکان عودت و تعویض ندارد

تعویض سایز و یا تعویض کالای دارای اشکال در صورت موجود بودن در سایت برای مشتریان تهران امکانپذیر می باشد.

نقص و اشکال کالا  :

اگر محصول خریداری شده پیش از استفاده ، ایراد و اشکال فنی یا ایراد ظاهری داشته باشد.

توجه : لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا - حتی در بسته بندی- امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

کالا را چطور ارسال کنم   :

گارانتی  اصالت و سلامت فیزیکی

تمامی کالاهای عرضه شده در سایت " فپس " مشمول گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.

مشتری گرامی ، به منظور استفاده مطلوب و سریع تر از این خدمات لطفاً با دقت به موارد زیر توجه فرمایید . کلیه کالاهای " فپس " می بایست از نظر فیزیکی سالم به دست شما برسند و دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی باشند .

گروه های فرهنگی و آموزشی –  ورزشی و سرگرمی – پوشاک – لوازم خانگی غیر برقی – اسباب بازی– عطر و ادکلن – زیور آلات – لوازم آرایشی ، بهداشت و مراقبت – لوازم شخصی برقی و غیر برقی – کارتریج و جوهر چاپگر – قطعات داخلی کامپیوتر از قبیل : کارت گرافیک – مادر برد – پردازنده و .... – فرش ، گلیم ، جاجیم ، گبه و ...

هـدایـایی که از سوی" فپس " به همـراه خرید شما سرور گرامی ارسال و در فاکتور فروش ثبت مـی شود و هیچ مبلغی بابت آن دریافت نمی شود نیز به موارد فوق  اضافه می گردد و مشمول   10 روز ضمانت بازگشت و تعویض نمیگردند .

مهم  :  دقت نمایید در صورت خرید کالایی از قبیل کالای زیر بدون تایید نصاب و صورتحساب به هیچ وجه قابل تعویض و برگرداندن نیستند :

تلویزیون ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، یخچال ، فریزر ، آبسرد کن ، مایکروویو و نـظـیر ایـنـهـا . . . قبل از ارسال کالا حتما با واحد خدمات پس از فروش  " فپس " هماهنگی فرمائید ، برای این منظور می بایست جهت تائید ارسال کالا از طریق تلفن ، ایمیل و یا مکاتبه آنلاین ( چت ) با کارشناسان پشتیبانی واحد خدمات پس از فروش ارتباط برقرار نمائید .

ارتباط پیامکی  : درصورت خـریـد از ســایت ، ارسال پیـامـک و یا تمـاس تـلـفنی ، مـوضـوع مـورد نظـر را به شمـاره پیامک زیر ارسال فرمایید . کارشناسان ما در اسرع وقت موضوع را رسیدگی و به شما اعلام خواهند کرد  : .............................

مکاتبه آنلاین ( چت ) / ارسال ایمیل :  در صورت خـریــد از سایت میتوانید از طـریق گفتگوی آنلاین ، موضوع را به همکـاران مــا اطلاع دهید و یا از طـریـق ایمیل زیـر موضوع را با شماره پیگیری سفارش ارســال نمایید. Support@ Fops.ir  لذا با ورود به سایت " فپس " به صفحه ارتباط با ما مـراجعه ، درخــواست خود را در کادر متن پیام درج فرمایید ، در بخش انتخاب موضوع ، عنوان " خـدمـات پس از فــروش "را انتخـاب و پیام خـود را همـراه شماره پیــگیری سفـارش ارسال فرمایید . خواهشمندیـم برای استفـاده از هریک از مسیرهای ارتباطی فـوق ، شمـاره پیگیری سفارش را حتماً اعلام فرمایید .

تـصویـر کالا برای اطلاع و کمک به خرید شماست و از آنجـا که ممکن است در بـرخی  جزئیات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد . ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا ، مشخصــات فنی درج شده در سـایت " فپس " می باشد.

لطفا هرگونه آسیب ، ایراد فیزیکی ، وجود مغایرت در مشخصات یا ظاهر فیزیکی کالا با اطلاعات درج شده در وب سـایت را در اولین فرصت و حداکثر طی 24 ساعت پـس از دریافت کالا ، به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید .

 چنانچه مغایرت کالا ، بدون بازکردن بسته بندی اورجینال کـالا قابل مشـاهده باشد ، مانند رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه ، میبایست کالا درشرایط اولیه خود بوده و از پلمپ خارج نشود. لطفا در صورت وجود اشکال و یا ایراد فنی ، حداکثر تا 24  ساعت پس از دریـافت کـالا ، به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید .

درصورت انصراف از خرید ، حداکثر تا 24  ساعت پس از دریافت کالا می بایست انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید . انصراف از خرید به کالایی تعلق میگیرد که در وضعیت پملپ باشد ، چنانچه کالا به همراه هدیه خریداری شده باشد ، بازگرداندن هدیه به همراه کالا الزامی است .

سفارش یک کالا به تعداد ، مغایر با هدف مصـرف خـریـدار است و مشمول سـرویس مرجوع کردن نخواهد شد.

ضوابط حمل و نقل و آسیب دیدگی احتمالی در حین آن

چنانچه کـالایی که دریافت کرده اید دچار آسیب دیدگی شده ، حداکثر تا 6 ساعت موضوع را به کارشناس مشاور یا واحد خدمات پس از فـروش " فپس " اطلاع دهید. وجود هر گونه آسیب دیدگی مـربوط به حمل و نقل باشد و در صـورت تأیید شرکت مذکور در راستـای افـزایش رضایتمندی شما مشتری عزیز ، خسارت مطروحه را جبران می کند .

ضوابط و مسولیت های مربوط به کالاهای بهداشت و مراقبت ، لوازم شخصی و بدنسازی ، آرایشی و بهداشتی  اطلاعات مندرج در وب سایت " فپس " بطور مطلق برای اطلاع رسانی است و به عنوان ارائه مشاوره نیست . شما مشتری عزیز میبایست قبل از استفاده از کالاهای آرایشی و بهداشتی نسبت به کسب اطلاعـات علمـی و حرفه ایی  از متخصصین مربوطه اقدام نمایید .

لذا در این خصوص هیچگونه مسئولیتی متوجه " فپس " نخواهد بود .

همچنین مسؤلیت تمامی مطالب مندرج بر روی بسته کالاها بطور مطلق به عهده تولید کننده و یا نماینده انحصار آن در کشور می باشد. بدیهی است تحت هیچ شرایطی مسئولیت خسارت و یا صدمات ناشی از عدم آگاهی و ناتوانی مشتری محترم بابت استفاده از کالاهای آرایشی و بهداشتی از قبیل : حساسیت های پـوستی ، جـراحات و .... به عهده " فپس " نمی باشد.

ضوابط و مسئولیت های مخصوص فروش پوشاک :

پس از دریافت کالای گروه مد و پوشاک ، در اولین فرصت حداکثر شش ساعت برای استفاده از گارانتی سلامت فیزیکی یا تعویض سایز ، در خواست خود را با ذکر شماره پیگیری سفارش ، به کارشناسان مشاور یا واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید. توجه کنید که کالا باید کاملاٌ در وضعیت اولیه و نو باشد و فقط تست شده باشد  . در صورت وجود آثار استفاده مانند : لکه ، رنگ پریدگی ، بوی عطر و بدن ، جدا شدن مارک ، دکمه و سایر ملحقات دیگر ، در خواست شما پذیرفته نمی شود .

ضوابط و مسئولیت های مخصوص فروش کفش

برای استفاده از گارانتی ، سلامت فیزیکی ، تعویض سایز و یا مرجوع کردن کفش میبایست حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت کالا درخواست خود را با ذکر شماره پیگیری سفارش به کارشناسان فروش یا واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید و شماره پیگیری را تا دریافت مجدد کالا نزد خود نگه دارید . برای تعویض ، کفش میبایست کاملاً سالم و در وضعیت اولیه و نو بوده و فقط بر روی فرش یا موکت تمیز تست شده باشد .

گارانتی فقط شامل ترک خوردگی زیره ، جدا شدن زیره از رویه ، باز شدن پرس ها و دوخت می شود و سایر مواردی که ناشی از استفاده ناصحیح از قبیل : پارگی براثر برخورد با اشیاء ، سوختگی ، آثار خراش ، بوی پا ، آثار پوشیدن به غیر از زمان تست بر روی فرش/موکت و یا قرار گرفتن در شرایط غیر عادی ، موجب ابطال گارانتی خواهد شد .

در صورت عدم وجود هریک از موارد زیر در زمان مرجوع کردن ، درخواست شما پذیرفته نمی شود :

کفی ، بند کفش ، بسته بندی ، جدا نشدن مارک و سایر ملحقات دیگر .

واریز هزینه ارسال از طریق پست فقط در صورتی امکانپذیر است که رسید پستی دارای مهر شرکت پست باشد .

 توجه  :

چنانچه کالای مرجوع شده ، پس از بررسی کارشناسان خدمات پس از فروش ، خارج از ضوابط و مقررات مندرج در سایت ، مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود ، کالای مذکور برای مشتری ارسال می گردد و هزینه آن به عهده مشتری گرامی  خواهد بود در این حالت چنانچه از دریافت کالای سالم و بدون ایراد مذکورخودداری نمایید . کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد " فپس " باقی می ماند و با انقضای این مهلت " فپس " در قبال کالا و زیان های وارده احتمالی و یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت .

مراحل استفاده از ضمانت بازگشت کالا در " فپس "

1 – تماس شما عزیز گرامی با " فپس "

2 – تائید واحد خدمات پس از فروش

3 – هماهنگی با شما و برگشت کالا

4 – پذیرش کالا در  واحد خدمات پس از فروش

5 – بررسی و تست کارشناسی

6 – اعلام نتیجه توسط کارشناسان

7 – تعویض کالا

بطور میانگین 48 ساعت کاری پس از پذیرش کالا در واحد خدمات پس از فروش در مرحله چهار نتیجه به شما مشتری محترم اعلام می شود ، سپس شما عزیز گرامی در صورت تایید ایراد ، می توانید کالای خود را با همان مدل یا کالای دیگری تعویض و یا در شرایط خاص ، وجه کالا مرجوع شود که از زمان مشخص شدن وضعیت کالا در مرحله 6 حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب  شما واریز می گردد . چنانچه به هر دلیلی ارسال کالای تعویضی مقدور نباشد ، " فپس " سفارش اولیه شما عزیز گرانقدر را لغو و مبلغ واریزی شما را مرجوع خواهد کرد.

برای این منظور حتما به پروفایل خود در سایت مراجعه و نسبت به وارد کردن شماره 16 رقمی کارت بانکی (  بنام حساب پروفایل ) اقدام نمایید .

" فپس " بابت ایراد کالای خریداری شده تا 10 روز مطابق شرایط ذکر شده متعهد می باشد و تعهدی در خصوص لوازم جانبی خریداری شده جهت کالا و یا نرم افزارهای نصب شده روی آن یا آسیب های احتمالی روی کالاهای دیگر به دلیل استفاده از کالای مورد نظر را ندارد .

لطفا برای هر کالای خاص با تـوجـه به شرایط متفاوت و تعهـدات متفاوت حتما اطلاعات مربوط در سایت را مطالعه نمایید.

لطفا پیش از استفاده از کالای خریـداری شده شرایط 10 روز ضمانت بازگشت را مطـالعـه فرمایید .

بـرای کسب اطلاعـات بیشتر و دقیق تر ، در قسمت پـایین صفحه اصلی سایت ، بخش » برگشت کالا« در آدرس زیر را مطالعه فرمایید :

 www.Fops.ir/social/contents/view/53127      توجه : آدرس جدبد دقیقا چک و درج شود

 جهت شرکت در مسابقات  » فپس مـن «   میتوانید با گرفتن یک سلفی با هر یک از کالاهای خریداری شده از " فپس "  و ارسال به تلگرام :+98990-3722327  از جوایز ارزنده زیر بهره مند شوید.

عضویت در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام فپس داری .... عدد امتیاز می باشد .

لطفا بابت اطلاع از جوایز و نتایج قرعه کشی به بخش قرعه کشی سایت " فپس " مراجعه فرمائید .

لطفـا بـرای عضـویـت در بـاشگـاه مشتـریـــان عدد  1  را به شمـــاره پیـامــک ………………..  ارسال و از مزایای شگفت انگیز و جذاب آن بهره مند شوید .

سازمان پیشنهادات فپس آماده دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات ارزنـده شما سروران گرامی می باشد.